Аналіз роботи

Аналіз роботи

Вознесенського ліцею «Інсайт»

зі звернення громадян

          Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» у Вознесенському ліцеї «Інсайт»  виконуються всі вимоги щодо виконання даного закону, а саме:

  1. У наявності нормативна база з питання звернення громадян.
  2. Відповідальною особою за ведення діловодства по зверненням громадян призначений секретар (Наказ від 03.01.2014 року №1«Про призначення відповідального за ведення діловодства зі звернення громадян та складання звітності на 2014 рік».).
  3. Графік особистого прийому громадян адміністрацією ліцею складався регулярно, вивішувався у фойє. Графік на 2014 рік  складений та затверджений наказом від 03.01.2014року № 2 « Про затвердження графіків особистого прийому адміністрації Вознесенського ліцею «Інсайт» на 2014 рік».
  4. Заходи на виконання Указу Президента від 07.02.08 р. № 109 на 2014 рік розроблені та затверджені наказом від 03.01.2014  року № 3 «Про затвердження на 2014 рік заходів на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року   № 109«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
  5.  У закладі створено «телефон довіри» (наказ № 55 від 20.06.08.). Наказом від 03.01.2014 року   № 4 «Про продовження  функціонування «Телефону довіри» на 2014 рік»продовжено на 2014рік функціонування «телефону довіри» (відповідальна особа за ведення обліку дзвінків - секретар, відповідно до наказу).
  6. В ліцеї заведено та ведуться два журнали (особистого прийому та реєстрації письмових звернень), справа для зберігання письмових звернень. Також ведеться журнал обліку дзвінків на «телефон довіри» (за звітній період звернень не зафіксовано).
  7. Індекси питань на 2010-2014роки розроблені,   затверджені наказом від 05.01.2010 року

№ 8 та вказуються при реєстрації звернень.

  1. У цьому році зафіксовано 6 звернень (з питань працевлаштування,та зарахування до навчання, 4 з яких вирішено було позитивно, 2 відмовлено за відсутністю вакансій). Звернення, заявлені на особистому прийомі, розглядаються одразу.
  2. Звіти до Управління освіти подаються щоквартально, кожного року (28.03., 28.06, 28.09., 28.12).Другий екземпляр звітів залишається у закладі для зберігання .

Питання роботи зі зверненнями громадян щороку включається у звіт директора перед громадськістю за підсумками навчального року. Аналіз роботи зі звернення громадян за 2014 рік буде розглядатися на нараді при директорові 29 грудня 2014 року.